14.2.11

"Ujumisoskus on kasulik"

mina jään ujuma vastuvoolu,
teistega iial ei võta joondu

keegi ei saa minus aru
ega väga kannatust varu

lihtsam on ju kehitada õlgu,
minna ära, jääda võlgu

seepärast ma teist eriti lugu ei pea
jamadest kunagi välja ei vea

ma ei viitsi näha vaeva,
oodata seda valget laeva

arvan, et see mis on praegu
ei pea ootama paremaid aegu

tahan asju nüüd ja kohe
miks olla küll laisk nagu lohe?

olgu ma neetud, kui ühel päeval
ei usu enam, mis silmad näevad

soovin olla omamoodi
nii nagu mind maailma loodi

mis siis, et me teineteisest lugu ei pea
ole viisakas ja seda tea

et mina jään ujuma vastuvoolu
teistega iial ei võta joondu

vahet pole kas sunni või käsi
vastu võitlemast ma ei väsi

meeldib olla enda nägu
teha ilmas oma tegu

tahan olla number üks
iseendale number üks

No comments: