16.8.11

Olen kuri

(mul on juba meelest läinud, kelle peale ma sel õhtul tige olin.)

ära ütle, et olen nõrga loomuga
sabata selgrootu rott
on asju, mida endas peidab öö
mida päeval pole olemas

loobin sinu pihta
pisikesi kive
oma elu kõige ilusamalt kruusateelt

kas sa tead, kui pikk on tee?
kaua meil tuleb veel minna?
jään ma tõesti kõigest ilma?

ära sa arva, et tunned mind

uputan su jõkke
ja pisarad mu põskedel on külmad
nagu augusti aegne lumi
minu käed on kui tuulelohe paelad
lasevad su meelega päikese poole

teises tänava otsas ei lõppe ilm
saab hoogu su lühinägelikkus

akendelt helgib vastu
meie seljatagune elu,
mis ainult irvitab näkku
ja siis vilistades minema kaob

ootan, kuni su kopsudes lõppeb õhk
ma kannatan veel kaua

väravad on viimaks lahti!

mind rumaluses süüdistad,
aga kus oled sina?
kuhu lähen mina?

jäid maha eilsesse
rukkikõrte lavale

aga mina jalutan homme
oma isiklikul lilledega kaetud aasal

No comments: