1.6.14

kõik see hea, mis ma olla võiks
jookseb külgi mööda maha,
kui sinu sõnad
öösel kolmveerand üks
mu südant kogemata puutuvad

ma tean, et just seda sa tahad
ja lasen endal kukkuda
kaosesse
segadusse
mõistmatusse
ning hädaliselt vastu ööd
üritan kätega vehkides hoida end pinnal

ma tahtsin ainult lõbusalt
mängida sinuga kevadesse
ja siis kaotasin järje,
et kas mina sind
või sina mind
üritan pikalt saata
üritad endale saada
üritad pikalt saata
üritan endale saada

loodan kangesti,
et ehk on sul nüüd ükskõik
ja mind võtta saad kui tavalist
eakaaslast
vastassoolist
kleidikandjat
vana sõpra

ja pettun, pettun, pettun,
sest sina pole mõelnudki lakata
armastamast
unistamast
pole lakanud minu peale
mõtlemast
lootmast
ja ainult nalja viluks
ütled, et sul on ükskõik,
tehku ma mis tahan

ja kõigest sellest heast,
mis ma sinu paistel oleks suutnud olla
valin välja halvima
ja hakkan totaalseks idioodiks,
leian igal hommikul põhjuse,
miks sust lahti saada
ja igal õhtul põhjuse
miks su ainult endale haaran

lõpuks ma ei teagi,
kas olen lakanud sind tahtmast
või üldse kunagi endale ihand
kas tahan vaid,
sest teistele olen kade
või on sinu küljes ikka
üks tükk, mis puudu minus
kas sina oled lakanud mind tahtmast
sest kunagi süda liialt lootis
kas teistele oled kade,
keda sinu asemel ihkan

kas kunagi üldse leiad
need tükid, mis puudu sinus
kui kõik see, mida armastad ja vajad
pidi vastu karjuma minus

No comments: