5.8.15

8 poissi

Sorteerin kolimise jaoks sahtleid ja leian vanu asju...


esimene armumine tuli, kui ma olin 12
ja arvas, et matemaatika koduseid töid ei pea tegema
teine tuli aastakese hiljem
ütles, et maailmas ollaksegi üksi ja keegi sind ei vaja
kolmas armumine saabus suvel, kui ma olin 14
ja tal ei seisnud antud lubadused meeles
neljas tabas külmal südatalvel
poolteist aastat hiljem
ning ma polnud kaugelt tema liigas
viies armumine sõitis autoga sisse pool aastat hiljem
ega kannatanud mind välja
kuues lõi jalust ning lubas naiseks võtta
kui olin kõigest 16
lõpuks vajus asi ikka ära
seitsmes ei saanud aru
et olin temast kõrvuni sees ja tahtis olla sõber
aga kaheksas armus hoopis ise
ja ma ei osanud midagi tunda
viskasin nurka, astusin üle
sest teadsin juba seitse korda
et sundida tundeid paraku ei saa

No comments: