17.2.11

Viisin täna oma raamatu Tänapäeva kirjastusse, et see saaks teiste lugudega konkureerida "Algupärase noorteraamatu võistlusel". Pöidlad pihku, et mul hästi läheks. Minu teekond Tänapäeva ukse taha kulges üsnagi meeleolukalt, kuna mul polnud õrna aimugi, millise ukse taha esmalt vaadata ja see lift, mis seal majas oli... see tekitab ka mitte-klaustrofoobikule klaustrofoobia. Kirjastuses võttis üks noormees mu pakikese vastu, keerutas seda oma käes, kontrollis üle, et kas mul sees on ikka ümbrik ja igal pool märgusõna. Kui sealt tulema asusin oli endiselt palju uksi ning ma oleks äärepealt advokaadibüroosse sisse astunud. Silmad, kus on minu simad, ah?
Te saate "Sidemeis silmad" kindlasti kunagi lõpuni lugeda, saate teada, mis juhtus Strani, Rauli, Elina, Simoni, Andre, Karty ja viimase vendadega. Ma ei oska küll kindlalt öelda, millal see juhtub, aga see juhtub kindlasti.
Seni tegelen ma rohkem fotograafiaga, ühtegi suuremat tööd hetkel plaanis pole. Vahel vorbin luuletusi, lühijutte ning ma annan andeks, kui tõmbate minu loomingu oma lugemisvarast maha, sest ei armasta luuletusi ja muud säärast. Igati mõistetav!
Seniks aga külastage mu fotoblogi, mis asub siin!


1 comment:

Maarja Eliisabet said...

mulle meeldib su uus kujundus (natuke hiljaks olen jäänud, ma tean) meeldib olla leebe ja lahke lõunatuul, muidu ei teki võimalust.