1.8.22

Mu vanaisal on väga elav kujutlusvõime.

Kui ma laps olin ja teistega mängima läksin, 

uskus ta, et kukun puu otsa ronides pea puruks, 

kuigi ma olin väga hoolikas ja natuke isegi arg laps.

Teismelisena, kui sõpradega ujuma läksin, 

oli ta kindel, et saan jalga krambi ja upun ära,

mis sest, et olin hea ujuja

ja jõudnuks kaldale vaid käte jõul.

Nüüd täiskasvanuna, kui autorooli istun, 

usub osa temast alati, 

et sõidan teelt välja - otse vastu puud, 

kuigi ma olen mõistlik ja oludega arvestav juht.


Aga tal ei ole ometi piisavalt kujutlusvõimet, 

et teada: 

vahel on mul vaja, et ta lihtsalt usuks, et ma saan hakkama. 

Üksi elades.

Nädal aega metsas. 

Südamevalus.

Muredes tööl.

Et vahel on nii raske uskuda, et elu õnnestub,

kui keegi on kasvatanud sind kartma õnnetust.


Aga ta tuleks mulle maailma otsa järele. 

Alati.

No comments: