22.11.10

KÕIK MIDA MA KUNAGI USKUSIN

I elu

jooksin läbi vihmasaju
loigud kui ookeanid maas
märkasin katuse serval
istuvat väikest valget kassi-
naeratas ees ootavale
päevale vastu, trotsides
vihma ja metsikut raju

II elu

valge kasukas veest juba
läbi ligunenud, täitsa
märg ja natuke räpane
silmad tal veidi rähmas kuid,
see ei takista teda ju
maailmale naeratamast

III elu

miks ta istub siin vihmases,
täiesti lageda taeva
all, ega lähe kuhugi
varju, peitu selle valangu
eest, mis ta nii ära määrib?

IV elu

ta ei tee minust väljagi,
ning vesi aiva sajab sealt
pilvepiirilt alla, tehes
õhu niiskeks, kummaliselt
värskeks ja peaaegu uueks

V elu

see on mulle võõras, täitsa
tundmatu ning veidi hirmus,
õhk, pisike lumine kass,
tegelikult mina ise
veel kõige rohkem, vägagi

VI elu

kõik millesse ma kunagi
uskusin on justkui kaotsi
läinud käest, üsna kadunud
ma ei tunne ennast ega
üldse mittekedagi teist
ja veel vähem seda looma
teda, seal katuse äärel

VII elu

seljataha ma vaadata
ei julge, pole mõtetki
tahan uskuda, vägagi
et tulevik on täna ja
ei mitte üldse homne päev

IX elu

taban endas lootuse
tahan seda uskuda, et
valge kass oli kõik millest
ma eladeski unistanud.
Apelsinist küpsis.

Kuu või paar tagasi. Kirjutatud ühe Valge Kassi mälestuseks.

No comments: