19.4.11

1 lulla 2 lulla 3 lulla

Pole mõtet küsida, mis minu peas toimub, mida ma söön, joon, mis õhku hingan või kuidas paganama päralt need mõtted minu pähe saavad. Ma ei tea ja ei hakkagi teadma.

*
kahvaturoosad huuled
käivad ära Marsil,
isegi Veenusel ja Saturnil,
jõuavad ka Pluutole,
see viimane neist
kõige armsam veel.
kahvaturoosad huuled
tunnevad kõiki tähti
ja sõbraks on Päikesel,
viimse kui asteroidiga
piljardit tagunud on.
kahvaturoosadel huultel
on varuks kolmkümmend kaks
silmipimestavat pärlit
ja nüüd sõidavad
kahvaturoosad huuled Kuule.




*
maailm algab ükskord,
maailm algab kakskord,
maailm algab ka kolm- ja nelikord,
täpselt nii palju, kui sul on vaja,
täpselt nii palju, kui sa ise tahad,
täpselt nii palju, et oleks paras.

maailm algab viiskord,
maailm algab kuuskord,
maailm algab ka seitse. ja kaheksakord,
kas või iga päev uuesti,
kas või hommikul, lõunal ja õhtul,
kas või söögi alla, peale ja vahele.


maailm algab üheksakord,
maailm algab kümmekord,
maailm algab ka miljon- ja lõpmatakord,
igal hommikul on kellelgi maailm,
igal päeval oma maailma loodi,
igal õhtul kellelgi enam ei ole.

aga kümme korda sada on tuhat.




*
triniteet ja papaha
isa, poja, pühavaimu karusnahkne müts
snorkel, tõeline arbiiter
hingamistorule vahemeest
düsgraafiline eetika
kirjutamishäirele õpeta kõlbust
I'm crazy, but I'm not!
hullumeelne magnaat pentaeeder
viietahuline rahamees
sarkoom, see vombat
ma ütlen, kukkurloomal on kasvaja
dividentidega kanoonik
kes vaimulikule tema kasumi maksab?
I'm crasy, but I am.


No comments: